„Moje” zmienia wszystko – ING rozpoczyna kampanię promującą system Moje ING

26 maja ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię promującą Moje ING – nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych. Bank kontynuuje w niej strategię komunikacji opartą na inspirowaniu i zachęcaniu Polaków do działania i wykorzystywania drzemiącego w nich potencjału.
 
ING w swojej komunikacji od kilku lat zachęca Polaków do brania życia w swoje ręce. Im bardziej jest ono zgodne z naszymi oczekiwaniami, tym większą odczuwamy satysfakcję. Tę obserwację potwierdza raport „Diagnoza Społeczna 2015”, w którym takie wartości jak niezależność, samosterowność czy samorealizacja, nabrały w przeciągu ostatnich kilku lat na znaczeniu. Na pytanie „Od kogo/czego zależał miniony rok”, trzech na czterech Polaków odpowiedziało „Ode mnie” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
 
Kampania została podzielona na dwa etapy. Celem pierwszej fazy komunikacji jest zaintrygowanie i zbudowanie świadomości usługi oraz pozytywnych emocji - tak wokół produktu, jak i marki. Idea spotu wprowadzającego kampanię opiera się na wykorzystaniu kontekstu znaczeniowego słowa „moje”. Słowem tym określamy wszystko z czym się identyfikujemy, o co dbamy i co jest nam bliskie. Te pozytywne konotacje ING chce przełożyć na skojarzenia z bankiem oraz nową bankowością Moje ING.
 
W zasadniczej części kampanii namawiamy do podejmowania niezależnych decyzji, zgodnych z własnymi aspiracjami. Zachęcamy do odwagi w tym obszarze, ale również poparcia ich racjonalnymi argumentami. Pomocą w procesie podejmowania decyzji będzie nowy system -  Moje ING. Tym samym wspieramy naszych klientów nie tylko mobilizującym przekazem, ale także oferując przyjazny produkt - nowoczesną bankowość. Wszystko zgodne z hasłem marki „Liczą się ludzie” – dodała Barbara Pasterczyk.
 
Nowa bankowość internetowa i mobilna wspiera klientów w zajmowaniu się codziennymi finansami i podejmowaniu ważnych dla nich decyzji, takimi funkcjami jak:
Warto zaznaczyć, że system Moje ING automatycznie dostosowuje się do urządzenia, dzięki czemu te same czynności można wykonać równie łatwo na smartfonie, tablecie i komputerze.
 
Tytuł kampanii: „Moje zmienia wszystko”
Start kampanii: 26 maja 2016 r.
Narzędzia:
Kreacja: Brain
Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub
Kreacje internetowe: GONG
BTL: Brain

dostarczył infoWire.pl